Wednesday, June 15, 2011

apa pendapat anda ?

akhirnya saya akur , menjadikan maya sebagai folder menyimpan bahan2 ilmiah memang sukar sebenarnya . terutama apabila ia benar benar ilmiah . saya bercadang mahu kuburkan sahaja post post yg sebelum ini ( walaupun hanya baru berangka 2 bilang post ) . kerana saya rasa ia benar benar ilmu yang kering dan tidak lebih sekadar 'buku nota' . saya lebih berminat untuk menyentuh hati , emosi dan perasaan . bukan sekadar menyentuh akal dan fikiran .

anda silap jika katakan saya futur , tidak ( ayat cover )

insyaAllah , akan teruskan projek2 sirr ini cuma tidaklah ditayangkan untuk umum . anda tahu sebab apa ? mari saya bagi sebab , berikut :

1 . nak baca nota ugama maqam tinggi , rasanya better rujuk blog @ website @ lamansesawang yang lebih dipercayai dan tulin . seperti ulama' , ustaz dan sebagainya .

2 . namapun projek sirr ( rahsia )

3 . disebabkan ini blog saya , maka ia tertakluk kepada suka-hati saya .

4 . dan sebab2 yang dikira munasabah ..

maka , sebelum dilupuskan blog ini mungkin anda ada kata kata or cadangan ke pendapat ke ( sedangkan blog ini sungguh sunyi dan tiada berpenghuni ) . ok , selamat mencuba .

assalamu'alaikum .

2 comments:

  1. blog ini tu maksudnya yg ihna-kalam ni ke?
    (byk sungguh belog die)

    yg len tu lupus gak ke?

    sy tiada cadangan bernas, tapi saya ada pesanan2 percuma :

    - mata pena lebih tajam daripada mata pedang.

    - tiada berpenghuni tak bermakna tiada berpengunjung.


    eh, jgn dabel mining.

    ReplyDelete
  2. teratai : act , bukan nk buang belog ni pun . cuma nk refresh semula . nk delete2 post2 yg lepas , mcm tukar konsep la lebih kurang . fhm ke ?




    maaf lmbt respon , semuanya adalah kesalahan server di sini -.-

    k , trimas

    ReplyDelete